good for me

datorn är fortfarande inte fixad, jag är inte smart när det kommer till teknik och kommer låta det vara så ett bra tag till. Försökta sätta in bilder ändå men det gick inte, då datorn inte hittade kameran. Ni få men trogna läsare får stå ut med en tråkblogg ett tag till, tills den dagen då jag fattar design också.

idag gick det bättre. Jag gillar kanske inte mitt jobb sådär riktigt mycket, men va fan det är pengar, gruppen är sjukt skön och jag har internet. Vad ska man klaga på? Dessutom pratar jag spanska. Jag kan verkligen prata spanska nu och det gillar jag!.
 Annars så ja, idag klippte jag mig, och nu är allt tjock fett hår borta, men ser fortfarande ut lite av en hobo, då skägget inte är borta. men det kanske får mig att se vuxnare ut, vem vet...

Nu är det snart dags att snart dra sig hemåt och då ska jag hem och laga mat. Som karin sa, har jag börjat bli fet och dags för soppdiet resten av februari! Varför? jo jag har inte direkt penmgar till något annat, sparasparaspara. :-) Kaffet har gått upp 5 cent och det var inte bra. Eller okej, ingen big deal, men jag dricker för mycket kaffe. Pensionären Magnus.

I helgen ska jag betala biljetten till Madrid. Sen dags att börja planera framtiden ordentligt, kanske ska jag stanna kvar i Spanien, kanske inte. Framtidskval är inte roliga alls. Men va fan, kan någon vara snäll och hjälpa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0