pissskitrövuschbläfy

Jag vill fan inte mer, idag har varit en jävla skitdag. Först så gick dagen bra, solsken och Carnaval i skolan och riktigt trevligt. Men sen gick det bara utför. Paquita är en riktig cotillera som håller på och skvallra om allt och inget och just nu är hennes favoritämne Karin, den andra som bor i lägenheten. Och om hon då snackar om henne så mycket till mig, vad säger hon då om mig till henne? Ja det gjorde inte dagen bättre. Sedan på jobbet så kommer jag fram till ytterligare en dag med pipande i örat och inga sälj och inga socks-for-her-arbetskamrater. Min spanska mobil har inte heller kommit och nu börjar jag bli frustrerad.  Livet är inte rättvist.

(men och andra sidan, sitter du i Barcelona, har 20 grader i februari. får lön om en vecka och ska till Sitges och Carnaval på lördag.)

OCH DATORN FUNKAR FORTFARANDE INTE! den är nyinstallerad och så, men den hittar inte nätverkskortet, och hur fan ska jag fixa det, dessutom är det XP proffesional som är installerad och inte Home Edition... Support, nu tack!

Nu då: jag ska kolla efter lite jobb på Ramblan innan jag går hem och sen blir det att sova ett tag. Eller se på TV, det är också ganska roligt. Sen väntar jag fortfarande på samtalet från Stena Line, det är tur att de kanske inte har ringt idag och fått en surpuppa på linjen. Jag slutar här innan min pessimism smittar av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0