säljsinne?


"Det kvittar om den du ringer till ligger på sjukhus.
Här finns inget samvete, du är här för att sälja!"

Jag är grymt förvånad, grymt äcklad och grymt irriterad just nu! Sådär säger man inte oavsett om man jobbar som säljare eller inte. Någon form av värdighet ska finnas kvar i jobbet. Arbetsmoral och att visa respekt för sina kunder för fan! Tur som fan att inte jag har henne som TL, då hade risken varit allt för stor att jag sagt upp mig idag! Jag skulle aldrig jobba för någon som insisterar att jag ska koppla bort mitt egna jag, det jag uppfostrats till och värdesätter bland mina medmänniskor. Det är sådana som henne som får mig att må dåligt och som mig att ta skiten och bli värdelös i andras ögon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är DU som tänker rätt, hon som tänker fel.



Glöm aldrig det!



Heja dig!

2009-02-04 @ 20:17:00
URL: http://anna-panna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0