snabbis

med telefonsamtakl stup i kvarten, går det inte att skriva så mycket. men vill bara säga att det går bra. Jag är nöjd och alla älskar att köpa sockar via telefon! Kanske inte men, det gäller att vara postitiv!

Resan tillbaka till spanien gick bra igår, trots väntan i tre timmar på munchens flygplats. Jag har haft sämre dagar och jag fick mat på fluget, och marsbars vilket fick mig att bli lite gladare.

Ikväll ska jag äntligen formatera om min dator och det innebär att jag kommer kunna fixa in bilder på blogg, skriva med åäö och få det lättare med datorn. Jag är dock lite smårädd, jag har nämligen aldrig haft en teknisk ådra i min kropp och nu ska jag vara ytterst teknisk. Så förhoppningsvis så kommer det bli bättre sen.

Jag kollar flygbiljetter nu, om jag måste hem i vår igen och gå på arbetsintervjuer är det inte omöjligt. Det känns bra. Och nu väntar jag på min spanska mobil. Hur tusan jag nu ska få den... Yoigo skulle ha lämnat den i torsdags. 

Tillbaks till socksforher.
besos


Kommentarer
Postat av: Lulu

Hola!

Ser att du har sökt till Stena Line och att du fick svar därifrån.

Har själv sökt dit, och fick ett mail från dem. Lite svårtolkat dock, eftersom man inte riktigt får reda på om de ska ringa en eller inte.

Stod det konkret i ditt mail att de kommer att ringa upp dig?

Nåväl, jag får kanske sitta och vakta hem- och mobiltelefonen.

/Lulu

2009-02-11 @ 01:08:08
Postat av: Magnus

Japp, det stod att de skulle borja kontakta de som gatt vidare. Sedan fick jag ytterligare ett mail som sa att de skulle ringa mig vecka 8. Hoppas pa det basta for dig med! Lycka till!!

2009-02-11 @ 09:39:22
URL: http://barcelonabo.blogg.se/
Postat av: Lulu

Tack för ditt svar :)

Att de ska kontakta mig vid en viss tidpunkt har jag dock inte fått något mail om. Får hoppas på det bästa :D Lycka till, och hoppas att det går bra för dig! Tack igen för ditt svar!

/Lulu

2009-02-11 @ 11:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0