sockar för vackra damer

Saknar du sockar, tycker du att dina strumpor inte håller måttet? Visst är det så att handla sockar kan vara det mest tråkiga i världen? Ja då ska du säga till mig så jag kan ringa upp dig och kränga ett fantastiskt erbjudande om strumpor från det exlusiva företaget sox for her!Okej, helt ärligt... jag har inte roligt och det är 6 veckor kvar innan jag säger upp mig. That's it my friends, jag räknar ner.

Idag har jag pizza med mig. Jag ska baka en tårta tills imorgon och måste packa snart, dock ska jag ju inte ha med så mycket, men ja ni vet lite organiserad måste man vara. Dessutom ska Paquita lägga om mitt golv under tiden jag är borta och det är ju så att man måste packa undan alla mina saker tills dess, så det blir enkelt att lägga om golvet. Fråga mig inte varför hon har fått renovering på hjärnan, men till det överpris jag betalar för rumemt är det kul att lite går tillbaka till en själv.  

Life is good and yeah, you know it!
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0