soppan var god...

...men eftersmaken bitter!

Idag mina vänner, har inte vart en bra dag. Och då kan man undra hur kvällen ska bli. Okej, varför denna mulna sinnestämning? Jag ska förklara det för er.
Killen skulle värma soppa, soppan var ritkigt varm och skålen slapp undan mina händer. Jag tappar soppan över hela mina byxor och jag behövde ju ta av mig dem och hänga dem på tork. Dum som jag var tänkte jag inte på att mobilen låg i dessa byxor. Vilket såklart jag inte fattar förrän det är försent och mobilen är borta. Förmodligen har den ramlat ut mina byxor och ramlat ner på gatan och blivit en present till någon annan barcelonabo. Dessutom var metron stängd och jag fick cykla till jobbet och här säljer jag sockor! Livet leker ibland.

Men egentligen, nu när jag har funderat på det en stund. Så är det kanske inte så farligt. Det var en mobil, visserligen min svenska mobil med de flesta nummer och med mitt spanska mobilabbonemang. Jag har beställt en ny mobil och får ett nytt nummer och för 39 euro därav 10 euro är att ringa för . Jag klarar mig allt. Och dessutom att behöva cykla till jobbet är inte så värst farligt.

Jaja, dags att fortsätta ringa. Nu kan ni dock inte ringa mig utan vänta till nästa vecka så får ni det nya numret till denna underbara kille! På torsdag är jag i Sverige och då behöver jag bara sälja strumpor i två dagar till denna veckan. Nu ler jag lite till!
/Magnus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0