tarta de manzana

Si! Baktanten Magnus har nu gjort sin första paj, någonsin och jag tror att den blir bra. Sitter i ugnen för tillfället och ska snart tas ut, och inätas med vaniljsås och cocacola. Dags för seriöst sista minutenplugg för imorgon. Tror dock inte att jag kommer klara provet. Första gången som jag känner att jag kommer behöva repetera kursen, kanske inte hela, men det känns inte bra. Ska göra det jag kan för att klara provet dock. Så håll för tusan tummarna!

Ja annars så vad har hänt? Jag har tatt bort mitt samvete i jobbet och tjatar och säljer. Det funkar, jag har roligt under tiden ibland. Och mina cafés con leches gör allting bra mycket bättre. Jag har också idag skickat iväg en anmälan till bartenderkursen i sommar. Jag är sjukt sugen på detta och satsar just nu, om man inte vågar nu, när tusan ska man våga annars?


Jag har också hittat mitt nästa motiv för tatuering, som ska göras på födelsedagen eller runt omkring denna dag då jag träder in i vuxenlivet på riktigt. Så om ni nu tänker på födelsedagspresent, familjen, så är bidrag mycket välkomnande. Men visst tycker ni att på högerarmen så kommer den passa?

Nu blev det äppelpajen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0