trubbel?


Underbar dag igår, helt underbar! Parque Güell och fika i strålande sol! Sen utgång på kvällen och så vaknade jag upp till ett molnigt men fortfarande bra Barcelona. Mina planer för idag är att jag ska ta en kaffe på plaza del diamant eller de sol och sen vet jag inte så mycket mer. Kanske man ska titta på melodifestivalen på svt play... men å andra sidan finns det klart mycket roligare saker att göra.

Men jag har lite bekymmer jag nu. Fick reda på av Meagan som hade pratat med profe Gabriel att det inte finns morgonklasser i min nivå från och med måndag. Vilket betyder att jag ska ta klasser på eftermiddagarna istället. Problemet är ju att jag jobbar ju från tre till nio och jag har två veckors uppsägningstid. Vilket resulterar i att jag antingen får missa jobbet i två veckor eller missa skolan i två vckor. Och jag är lite förbannad, för det första så kan man säga det här till mig direkt och inte till meagan. För det andra så kan man säga det lite tidigare än fredagen innan. För det här har de vetat sen igår att det inte skulle finnas tillräckligt med folk. Men men, jag ska prata med Estér på måndag för att se till att ordna detta, kanske jag kan göra hemuppgifter nu dehär två veckorna jag har uppsägningstid? (+måste då fixa ett annat jobb fort som fan)

 Fixa det måste man, men nu är det helg och jag tänker inte vara den som är den och oroar mig en underbar lördag och en kommande fantastisk söndag! Kanske ska jag dra in till stan och boka tatueringstid nu? Njae, frukost och film först!
abrazos mis amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0