wonderland

Dety är snö ute, rent jävla snökaos. Och palmer, solglasögon har jag bytt ut för 4 dagar mot halsduk och snöplumsande. Men jag klagar inte. Det finns allt mycket bättre saker att tänka på än detta. Jag myser av att vara hemma en stund. Jag ska snart bege mig mot Trollhättan och träffa folk. Sen blir det smått att skynda sig hem och sedan iväg. Ikväll blir en rolig kväll, det tror jag allt. Vargön mot Barcelona 1-0 just nu.

Flygresan gick bra igår och jag kom hem oskadd. Fick faktiskt mat på flyget, det var en rolig och välkomnande överaskning. Nu kan jag inte skriva mer utan det blir på med långkalsonger och bege sig ut. Eller ja, bussen går om en halvtimme. Nu blir det inte som med metrons 4 minutersintervaller, dags att planera sin tid.

Skönt är det också att slippa jobbet lite och få energi! Att sälja sockar, ja det är inte det jag ska göra med mitt liv. Men det är bara 6 veckor kvar tills jag säger upp mig, det ni! Sen... ja sen... det är den stora frågan. Alla funderingar och tankar slutar ändå i vad som kommer hända nu. Nu är det dags att skapa sin framtid. 
 
Så som vi krattar gången, så får vi gå 
du och jag, det är vi ändå.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0