2008 blev 2009

Nu är 2008 slut och det är svårt att summera lite vad som hände under det gångna året. Igår, nyårsafton var hur bra som helst och trots dunderförkylningen så mår jag ritkigt bra. Bilder från nyårsfesten och hela tidne här i sverige kommer upp snart med rubriken semester

Men man får ju skriva ner sina nyårslöften
  • Vara mer självständig
  • Börja planera min ekonomi
  • Vara spontan i alla lägen och chansa
  • Gå med i UNF igen
  • Tänka efter innan jag pratar
  • Uppskatta komplimanger
Okej, kanske inte världens mest konkreta mål jag har men jag tror ärligt att dessa kommer få mitt 2009 att bli till min fördel. Vad som händer efter april är också ett mysterium men det är vad jag väntar på! Jag har i vilket fall fjärilar i magen och fyra månader kan kännas som en evighet men det är värt det!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0