Fräcka Fredag

Jag tror minsann att det fanns ett tvprogram, ett sextvprogram som hette så på 80-talet. Inte för att jag skulle kunna ha sett det men jag har sett På Spåret och Doobidoo och alla andra pensionärsprogram så någon information har väl slinkit in... mystiskt det där i alla fall.

Och ja, jag vet att jag är dålig på att uppdatera. Men mycket i skolan, mycket på jobbet och sådär så inte mycket tid till annat. På tal om jobbet så ska jag spy galla just nu. Igår så fick jag rent ut sagt en idiot i luren. En man i kanske 50 års åldern som hade Telgeenergi och vi pratade el. Jag säljer då för e-on om ni inte visste det innan. Men hur som helst, jag fick reda på att jag var en jävla idiot och skulle fara åt helvete då jag var värdelös som människa. Jag tyckte inte det var så jävla roligt kan jag väl säga och en man på 50+ ska veta bättre än att gorma och skrika åt en annan vuxen människa. Och man kallar inte, oavsett om man är telefonförsäljare eller inte, en annan människa för värdelös. Ingen har rätten att säga så, ingen! Och mitt självförtroende gick ner i bott, och mådde riktigt dåligt. Fy fan säger jag bara för medelåldersgubbar som måste självförverkliga sigsjälva med att trycka ner andra. Idag dock... så är mitt självförtroende och humör uppe där det brukar vara.



Idag så är det som sagt fredag och skolan är slut för denna veckan, och snart även jobbet. ikväll så blir dett att debutera för detta året i barcelonas nattliv och dra till Trece och kanske några andra barer för sällskap skratt och annat skojfriskt. Hur man ska ta tillvara på helgen vet jag inte riktigt än. Men förmodligen så kommer jag jobba på att ta det lugnt, distansera mig från verkligheten och förhoppningsvis fånga dagen.... Men vi ska till montserrat nästa helg, och tro det elelr ej men åka skidor den 25e januari. Jag - på ett par skidor, jag vet absurt som in i helvete! Men jag lovar att ta bilder så att någon får ett gott skratt iaf.

En annan rolig sak som jag vill dela med mig av är att: min ansökan till Stena Line har kommit in och jag har även gått vidare i antagningen! Jag hoppas innerligt att Jennpa också går vidare (låter som idol eller ngt.. men det är mycket mer spännande) Kul tycker jag att det är i vilket fall för det kan ju betyda att jag kommer att jobba i sommar med något helt annat än vad jag gör nu och har gjort innan. Inte för att varken E-on eller Göstas är dåligt, men variation är aldrig fel.

(ps: datorn är fortfarande inte fixad varav inga bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0