men lilla vän...

paquita målar om hemma, eller ja inte hon direkt. Men det ska målas på element, i tak och på rör. Varför? Det är fult när rören syns. Sure... Helt okej argument.

Jag har bytt lärare i skolan nu. Gabriel heter han och han favoriserar elever. Och inte mig, därför reagerar jag kanske? eller så är det att det är så tydligt att det blir pinsamt. Jag saknar Gema, hon var i alla fall trevlig och brydde sig om allihopa. Men men, jag skiter i vilket, bara jag lär mig.

Har suttit nu sen klockan 2 (klockan är halv 8) utan att få ett enda samtal. Vad betyder detta? Jo mp3, kladd och bloggkollande tills jag spyr. Men life goes on. man tar en dag i taget och jag vet att det blir bättre nästa vecka, när jag slipper jobba själv. Jag har andra att prata med, så risken att prata med sig själv är minimal, jag utvecklar inte en psykos så var lugna!

Snart är det helg också och mina planer för helgen är än så länge minimala. Kanske jag ska ta och besöka la Sagrada Familia eller något i den stilen denna helgen? Att sitta i min morgonrock känns inte som mitt första alternativ just nu, speciellt när inte datorn funkar. Barhäng kanske? Mojitomagnus måste man ju finna igen. Denna gång som virginmojitomagnus. (virgin=alkoholfri)

Dagens låt: On and On med Agnes (ja faktiskt)

puss 

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha jajamensan :D livet leker här hemma, arbetslös och jävlig ingen aning om vad jag ska göra i min framtid haha ungefär så ser det ut just nu, men samtidigt är det sköööötn ! :D



hur gåre med spanskan då? hittat nå jobb ? gu vad jag saknar barca altså

2009-01-09 @ 12:50:03
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul med lärare som favoriserar elver. Inte!



Hoppas att du har det bra iallafall!



Kram

2009-01-10 @ 14:18:08
URL: http://anna-panna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0