not the final countdown...

Jag klarade provet, med nöd och näppe. Men jag klarade det! Vilket kändes bra och jag kan gå vidare, lärt mig läxan att göra läxan. (för att låtsas vara vitsig) Idag har det vart otroligt grått och trist och nästan som höst i Barca. Inte roligt och lite trist. Så här nedan är en lista på saker som jag fokuserat på idag för att hålla mig glad.

Igår var vi ute och käkade på dostrece som är en helt sjukt bra restaurang i raval, jag tror jag har nämt denna restaurag innan och jag rekomenderar den skarpt. Gå dit när ni besöker Barcelona. Sen drog vi tillle bosque de les fades som är en trädbar i Drassanes som jag också kan rekomendera. Det är den enda baren som jag hittat just nu som har alkoholfria alternativ tryckta på drinklistan i Barca. Vi var där eftersom att meagans kanadensiska kompis från Dubai var på besök och åkte hem idag. På tal om att åka hem, jag är hemma på besök om en vecka nu! Kul att tiden går fort.

10 saker som jag är glad över idag

Jag har ingen finne i örat
Jag jobbar inte som gynekolog
 eller Jag sitter inte i en gynekologstol
Två (snart en) marsbars finns  i min jackficka
Lön imogon
Jag har en timma kvar på jobbet
Barcelona
Jag satte upp mitt intresse på en lägenhet i karlstad
Det är en vecka tills jag får äta lakrits
Youtube.com
1 dag tills fredag


Planen för idag: Laga pizza, sova och längta efter helgen, då ska jag uppenbarligen på en ölfestival... de kanske finns något annat där med. Mat och en cola kanske? Nu dags att fortsätta ringa mer.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Härligt att du klarade provet! :D

2009-01-31 @ 23:22:57
URL: http://trillingarnairosastring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0