soliga måndag

Vad kan man sägam fy fan vilken bra helg det har varit. Fullt upp - non stop and I like it! I fredags blev det Chatelet, en bar i Gracia som var riktigt trevlig och väldigt nära min lägenhet! Otroligt skönt då jag slapp att springa omkring för mycket. Men efter det så blev planerna otroligt ändrade.

Minns ni att jag sa att vi skulle till La Molina och åka skidor? det sket vi i, för det blåste storm. Riktig storm, barn har dött och tak har blåst av. Inget som är direkt vanligt i Spanien, och folk blev uppmanade att inte lämna huset i lördags. Vi trotsade det ändå och jag och Lowe möttes upp vid MACBA - Museum Arte Contemporal de Barcelona. Vilket resulterade i en riktigt trevlig lördag. Sen på kvällen så blev det en bar i poble sec och sen vidare till några andra barer. Vid 2 tiden var jag hemma och kunde somna så sött.

Söndagen, försov jag mig. (som vanligt) men vi kom iväg till Montserrat. Shit vad trevligt det var där uppe och jag har både åkt linbana och vandrat omkring på ett berg. Sett ett kloster, en kyrka och en svart madonna. Vilken utsikt det var sen, och dit ska jag ta med jennie när hon kommer ner i april. Kvällen spenderades hemma och jag är glad för det. Hade inte orkat vara aktiv över huvudtaget.

Nu är det återigen måndag och jag kommer hem om en vecka (okej 10 dagar) det är 6 veckor kvar av mitt år som 19åring och jag ska fortsätta att leva livet ett tag till. Planer för denna vecka är 3D biografen Imax, dessutom någon form av utgång, shopping och lite relax.

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0