söndagmorgon

Nu testar vi en ny sak, klipa och klistra för att vi ska förstå vad som skrivs. Jobbigt, ja, det är det men vad fan, lev med det.
Jag måste verkligen aktivera mig idag, på ett eller annat sätt, att ligga och slöa i sängen är inget alternativ! Dags att hoppa in i duschen och börja dagen.

Annars så kan man väl bara säga att jag gillar Barcelona, och nästa vecka ska vi till Montserrat och då kommer bilder. Men jag börjar fundera. Vad vill ni ska stå i bloggen egentligen? Jag kan skriva om allt möjligt men mestadels för migsjälv... och jag behover organisera mig sådär smått. Har en massa tankar i huvudet på vad som ska hända när jag är här i Barca och när jag kommer hem. Men vet inte.. nu svamlar jag..

Men jag kan sätta igång med dagen så skriver jag sen, det låter bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0