everybody go home, the party is over


Att ha vänt på dygnet är inte det bästa att göra egentligen. Men det är vad jag har gjort. Jag vaknar halv tolv som tidigast och är vaken hela natten. Hela dagen blir ju förstörd när man gör så och imorgon så ska man dra fram klockan en timme, då blir det ju nästan värre. Men jag ska försöka ändra på det.

Igår var det förfest på residenset och det var skönt att komma bort från el problema en stund. Jag hade riktigt trevligt och det blev sådär bra som det iband kan bli. Men idag så regnar det! Vilket får min intressemätare att gå i bott, man blir så "låst" liksom. Jag skulle väl kunna gå till stan eller på något museum, men det får bli ikväll. Jag vill gå på Imax, eller så ska jag se los abrazos rotos, den nya almodovarfilmen.

På måndag får jag choklad, då är det dags att åka till mallis och hälsa på estebán y auli. Roligt att träffa sin släkt lite, och jag vet att de tycker det ska bli kul att träffa mig med. Nu ska jag käka frukost och försöka på något sätt ta tag i dagen och göra livet mer prodktivt än innan. Barcelona Barcelona Barcelona!

como una promesa, eres tu; eres tu
como una mañana de verano
como una sonrisa, eres tu; eres tu
así, así eres tu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0