penelope penelope...

ja, så har man varit på bio och samtidigt slått två flugor i en smäll. Inte bara så har man sett en fantastisk film med den fantastiska maria utan man har ju också sett den på spanska! Penelope är så vacker så man storknar och filmen var bra förövrigt.

Här är trailern:



Que mas... pues nada. Jag ska ju till Mallorca imorgon, som jag inte sagt det innan. Även om det bara är för 1 dygn så känns det helt underbart att lämna kärringjäveln, och barcelona ett tag, andas ny luft och hämta energi. För det behöver jag verkligen. Ska bli hur kul som helst att träffa sin morbror och auli. Synd att jag är beredd på att det ska regna dock.

Sen räknar jag ju ner till madridresan också, det är bara en vecka kvar nu. Jag hoppas bara att de ringer från Transcom så jag kan få mitt finiquito innan. Annars blir det svårt. Men inte något som jag inte kommer att klara! Det är kul att man inte direkt vet vad som finns i Madrid, allt man hör är Barcelona Barcelona Barcelona, så det ska bli intressant att se en annan sida av Spanien.

Jag har inte mer funderingar idag... de kanske kommer någon annan dag. Nu får jag ta och sova så jag har tid att packa imorgon.

Nos vemos al miercoles.




Kommentarer
Postat av: Pappa

Gott att du har det bra, kom hem från Paris igår, 9 - 11 grader, regn varje dag, sola för mej också. Har du pengar eller kommer du behöva för hemresan ?

Grabbarna på La Pott Ha detre undrar om du kommer och äter någon mer gång !!!! Ha det.

2009-03-30 @ 11:19:16
Postat av: Anonym

Gott att du har det bra, kom hem från Paris igår, 9 - 11 grader, regn varje dag, sola för mej också. Har du pengar eller kommer du behöva för hemresan ?

Grabbarna på La Pottre undrar om du kommer och äter någon mer gång !!!! Ha det.

2009-03-30 @ 11:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0