the boy in the striped pyjamas

Det har gått 1 timma och 20 minuter av filmen och jag var tvungen att stänga av. Jag kunde inte se filmen tan att ta en paus från verkligheten, distansera mig lite och bara tänka på något annat. Just i detta ögonblicket så vet jag inte alls vad som ska hända, och jag mår verkligen dåligt. Jävlar vad dåligt jag mår... annars så är filmen bra och uppdaterar igen när de sista minutrarna av filmen har gått.
 


...och inte mår jag bättre nu.
 
Jag skakar, hela jag skakar. Jag tänker inte se den här filmen igen, aldrig mer. Fy fan! Men jag tycker defenivt att du ska se den

Kommentarer
Postat av: sandra jonsson

vad heter filmen??

Puss

2009-03-05 @ 19:58:31
URL: http://jonsson89.blogg.se/
Postat av: Anonym

the boy in the striped pyjamas

2009-03-05 @ 20:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0