underbart

vad ska jag skriva, det händer inte så mycket just nu...
eller ja, visst händer det saker men vad vill ni höra om?

förra helgen var jag på freixenet, några bilder ska läggas upp snarast. Men annars ja, så jobbar jag (näst sista dagen idag) och försöker plugga. Har inte orken att dra mig till biblioteket och inte heller att börja skriva, utan det får komma till helgen istället. Igår efter jobbet mötte jag upp Maria som kom ner igen i söndags för att ta en drink och bara snacka lite. Avslappnat och hellugnt.



Sen beskyller paquita att jag har gjort sönder hennes micro, det har jag inte. Men fick ta skiten ändå. Trevlig galen minitant det där, även om hon faktiskt gav mig en tårta när jag fyllde år. Det var överaskande. Och vi är nu inne i mitten på mars, en och en halv månad tills jag slutar skolan och är hemma. Shit vad tiden går fort! och under den här tiden så är det planerat:
  • Mallorcavisit 30-31 mars
  • Madrid 5-13e april
  • Jenniebesök 25 - 30 april
Jag kommer inte ha en lugn stund! y me encanta muchisimo. que guay que tenga demasiados cosas para hacer, no? Snacka bara om att jag får spara mina surt förärvade slantar. Inte direkt budget till att leva loppan direkt. Men nog om det, det finns saker som är gratis! Nu ska jag bege mig till jobbet, och jag har tänkt att jag ska hinna köpa en milkshake innan. Det är fint väder idag nämligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0