vem är jag?

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Lars Erik Magnus Heimdahl
Smeknamn: Kakan, Mange
Låt just nu: moving on med Sarah Dawn Finer
Beroende av: choklad!
Vem behöver du mest just nu? jag tror hon vet
Vad tror folk om dig? Att jag inte vet vad jag vill
Stämmer det? Ibland
Vad får du oftast komplimager för? Mitt positiva sätt
Vad säger du för att imponera på någon? Jag brukar bara babbla
Hur imponerar man på dig? att vara sig själv, framåt och självsäker
Brukar du skratta för dig själv? Ofta
Vad står det i ditt senast inkomna sms? Grattis!
Vart bor du? Barcelona
Trivs du där? Ja, det gör jag.
Äger du några converse? japp. 2 ½ par.
Festar du mycket? Ja det gör jag
Är du allergisk mot något? ja det är jag
Nästa mål i ditt liv:  Bartenderutbildning på Mallorca i juni
Vem ringde du senast? Anette Kallín (eller om det är Finn nu?)
Brukar du komma i tid? mañana-mañana kultur
När mår du bra? När solen skiner, jag har en café con leche och när allt bara flyter
Hur känner du dig nu? tillfreds
Vad tycker du om fötter? jag tycker inte om fötter
Är du smart? Japp det tycker jag att jag är
Är du aktiv i skolan? ja
Vad saknar du? en stabil ekonomi
Hade du en bra kväll igår? Ja det hade jag!
Favorit dryck på morgonen: kaffe
När går du och lägger dig? oftast för sent
Är du blyg? beror på situationer
Sysslar du med någon idrott? nej, det gör jag inte
Mail eller brev? skriver mail vill få brev.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja det gör jag nog
Har du spytt offentligt? ja det har jag gjort.
Det pinsamaste du gjort på fyllan? det är inte min sak att säga
Är du nöjd med ditt liv? ja det är jag
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil? nej
Är du bortskämd? ja, men jag är knappast dryg för det.
Vad gör du imorgon? Jag ska till biblioteket, sen blir det väl en fika och jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0