i'm "home"

landade i sverige igår. nu har jag fått en natts sömn, och snart ska man försöka ta tag i livet ordentligt igen. Alla lösa trådar ska knytas ihop och jag kommer vara supernöjd med livet i fortsättningen. Kom hem till 3 små kattungar och smälte direkt :-)

Resan gick för övrigt bra och vi lyckades att inte ta död på varandra, jag och jennpa, det är positivt. Jag kommer ladda upp bilder och även någon film lite senare, när jag kommit till ro. Och så får man ju skriva en trevlig resumé för nu när man är i Sverige på obestämd tid, så är det dags att lägga ner bloggen. Men det gör jag inte idag!

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: sandra jonsson

Välkommen hem vännen <3

en fika någon dag??

Puss

2009-05-02 @ 10:05:30
URL: http://jonsson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0