måndag i verkligheten

så har jag kastats in i verkligheten med en fet smäll. Idag så började jag ju jobba. Och det var kul. men det här med att vara tillbaka från barcelona kändes mer som en semester och inte ett livsval. Allt var sig likt och jag fann rollen där nästan direkt. Men sure thing, skönt att tjäna pengar utan att sälja sockar! Dessutom så kan jag äta glass på arbetstid, vad är inte det för lyx!

Ska skriva snart en såndär 10 i top lista med saker som jag gillade med Barcelona, sen ska jag fixa iordning den gamla bloggen för att fortsätta skriva där. Men nu så får jag skriva här och det tycker jag är trevligt ändå. Barcelona är ju fortfarande ganska nära eller hur :-)

Annars vad händer i mitt liv, jag flyttade igår (igen) och idag skulle jag försöka ordna min första maskin tvätt, vilket inte gick. Hushållsnära tjänster är inte direkt min grej. Men det ordnar sig alltid. Jag har annars en mamma som kan tvätta mina kläder, vilket drar ner mina självständighetspoäng en aning.

Sen är det där med datorn också. jag tror den är sönder.... men blundar åt problemen och tar och äter ngt istället. Falukorv och snabbmakaroner låter som dagens nytto och hälsosamma mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0